issssa

Alla inlägg den 30 november 2010

Av isabell rölvåg - 30 november 2010 17:16

Blev en dålig start på dagen men den blev bara bättre och bättre! :) Har nyss gett min älskling middag, köttbullar och spagetti, now he's taking a dump (?) JÄTTE KUL! not. Pappsen for på träning (min pappa) och mamma ska väl kma hem snart då blire väl middag om en stund för mig :) Idag har jag och min prins inte gjort så mycket mer än de vanliga. Lekt i tv rummet med hans leksaker, gått på en promenad (utan att bli påkörda) Jao, vi blev påkörda igår (tror jag) Men allt gick bara bra, det vart ba en liten duns. Bilen körde in i sidan av mig och barnvagnen men liam märkte ingenting.  (skydds änglar) Finns verkligen idioter i robertsfors som inte ska ha körkort! Som  sagt, inget utöver det vanliga. Ikv blire ba chill, titta på film  efter lillgubben har somnat :) Sitt å lyssna på musik på youtube eftersom spotify funkar fortfarande inte på min dator! SUG! Sen har jag tydligen vunnit en till årsförbrukning på tuggummi så nu har jag tre st! INTE DÅLIGT! :D hoppas alla får en bra kväll, får se om jag lägger in bilder sen på sötnosen! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards