issssa

Alla inlägg den 4 november 2010

Av isabell rölvåg - 4 november 2010 23:07

Ja imorgon vet jag inte vad det blir, förhoppningsvis min socker topp senare på kvälln! <3

Busochlek med liam förstås! :) Ut och gå också :) musik hoppas jag också på! haha!

Snart blire nog sängen om man ska orka upp imorgon ;)

  Den bju jag på ikv!

Puss

Av isabell rölvåg - 4 november 2010 21:31

Rösta på mig på nelly.com/stimorol! :D

Av isabell rölvåg - 4 november 2010 17:25

Nu blire fan skärpning. Jag vet vad jag förtjänar så nu får jag fan ge mig!

Ska försöka vara på bättre hurmör nu, jag har dom jag har så det ska nog ba gå fint!

Sen så finns ju musiken!! <3 Som jag nu lyssnar på! :)

  

Av isabell rölvåg - 4 november 2010 15:21

  

Av isabell rölvåg - 4 november 2010 15:08

dålig dag över huvud taget idag, då äre tur man har musiken! <3

Blev ingen hårförlängning idag heller, ombokat till söndag! heh

Funderar på att gå ut och gå innan lilleman ska ha middag :) hoppas att han också vill det då ;) Annars hare inte hänt mycket idag, ska träffa min socker topp ikväll.

känns riktigt skönt, då ska man få prata ut! You rock my world socker topp! <3

Back to the music!


Give me the strength to carry on.  please i can´t take this much longer.

Ovido - Quiz & Flashcards