issssa

Alla inlägg den 16 november 2010

Av isabell rölvåg - 16 november 2010 17:44

Nu jävlar rasar det,  jag vill verkligen inte.. Fan!

Hjärtat börja slå i hundra åttio, känns som att allt bara faller samman. Varför ska

det vara så jävla svårt. fy fan!

Av isabell rölvåg - 16 november 2010 15:47

hade tänkt mig på en promenad men jag tvekar. Det är ju så sjukt kallt ute, men man måste ju röra på sig! :) Idag har inte hänt mycket förutom det vanliga :) Hoppas på att kvälln blir bättre än igår, på alla sätt.. Idag är jag faktiskt på ganska bra humör, lite långtråkigt eftersom  jag vet inte vad jag och lilleman ska hitta på ;) Men det känns skönt att vara på bra humör. Då får vi ba hoppas på att det fortsätter så! :)  Just nu så äre musiken som gäller, känner mig bara mindre taggad på att gå ut och gå men jag ska nog lyfta rumpan och gå ut om ett tag ;D

Puss


Give me the strength to carry on without you. Please, just let me forget.


Av isabell rölvåg - 16 november 2010 02:29

Kan verkligen int sova. Fuck this shiet!


Why can´t this stop.What have I even done to deserve this pain?

It´s so god damn easy for you, hu? How in the fucking hell, I don´t get it.

I hate you, But I still love you. I  just want to forget, forget everything

like you´ve done. I would like to call that strength but I can´t because it hurts!

I was so fucking proud of our.. Now I feel ashamed. And it doesn´t even bother

you. Who are you, who have you become?


Nu måste jag fan sova. Puss


Av isabell rölvåg - 16 november 2010 00:32

Ska försöka sova nu, tänk inte för mycket.. Godnatt

 

Ovido - Quiz & Flashcards