issssa

Alla inlägg den 22 november 2010

Av isabell rölvåg - 22 november 2010 02:23

Kan verkligen int sova, vad sitte i? ;P

funderar och funderar, oj om du bara visste. hah! Sockertoppen du vet jue, vi brinn av ;)

Ja vad faen ska man skriva då? Det känns jätte tomt i mitt rum, saknar verkligen min son ikv!

Men han har det säkert jättebra hos pappan sin. Sitter å lyssna på musik på youtube för spotify funke inte på min dator och det suger verkligen! Men jag ska typ försöka fixa windows å så och då borde de funke ;) jao så äre!

Av isabell rölvåg - 22 november 2010 00:32

Can you please leave my fucking head, today?..

Kan int sova som vanligt, utan sitter uppe och funderar. Skärpning! *** är inte ens värd det!

Vill ba kunna lägga mig i sängen och sova och sen vakna upp imorgon på super bra humör! Fast jag vet redan att jag kmr va på bra humör imorgon (a)! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards