issssa

Alla inlägg den 29 november 2010

Av isabell rölvåg - 29 november 2010 21:50

  

 

Quod mihi semper dicit enim mihi tam ego numquam poterit narrare verbis. Circa mea pectora semper eris. Dico quod actu te amo.

 

Emil du är min Equitem equo albo <3

Av isabell rölvåg - 29 november 2010 21:21

Lite bilder från mobilen som tog för ett tag sen, ENJOY! ;)

                                  haha ja bilderna säger ju sitt ;) Puss

Av isabell rölvåg - 29 november 2010 10:11

Lite bilder från då jag var hos min ÄLSKADE REBECKA! <3

Någon random i mitten (bettans stora kärlek)        Mina bästa!   Söta ida!    Bästa flickorna i stan! ;)    Min Nya bästis, rk! :)  Tråkigt på lektion (?)   Alltid du bruttan!    Aldrig fel med lite hångel! ;)

  Färjestad for life babe!      Bästaste malin!

Av isabell rölvåg - 29 november 2010 09:46

Steg upp för ett tag sen med lilleman och fika lite gröt och macka! :) Känner mig inte speciellt trött längre, är då taggad på denna dag! Känns bra. Lilleman har varit så snäll mot sin mamma i natt, han vaknade ingenting utan sov hela natten lång! Nu tar han en liten tupplur så mamma passar på att sitta vid datorn. Ska lägga in lite bilder från igår, bakade pepparkakor med prinsen och lillasyster Camilla! :) Enjoy!

          Gött!







Mitt korta hår, tog bort min hårförlängning igår! :)

Mammas lilla prins sover så sött! <3


     




Av isabell rölvåg - 29 november 2010 00:14

tur min dator pajja hela tin! ;O hade skrivit jätte mycket men allt försvann å nu orka jag fan int skriva de igen! ;) Min älskling har iaf  kommit hem och det är hur kul som helst! Helgen har varit hur brasomhelst, blev "lite" snö mulad av två "starka" pojkar (chrille och emil) men jag snö mula dom också ;) fusk att dom är mycket starkare! ;) Sen kom sockertoppen till mig ikväll, supert somvanligt! :D Ska följa henne till lilja på måndag nästa vecka då jag inte har liam, kmr bli supert de också! :)  Nu blire nog sängen om ett tag! Ska lägga in lite bilder  imorgon på två pojkar från helgen som försöker laga en risig volvo ;) Sen ska jag ta en massa bilde på min prins, fatta hur mycket en vecka gör! Han växer grymt fort! :) Hoppas alla haft en super helg som jag, godnatt! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards