issssa

Alla inlägg den 2 november 2010

Av isabell rölvåg - 2 november 2010 22:31

Borde nog lägga mig, kom ba ihåg hur J* död jag var imorse! heh ;)

Imorgon händer väl inte mer än vanligt, jag längta men ändå inte. Liam har ju så sjuukt mycket energi jämfört med mig men det ska nog gå bra! :) Gick ju ba fint idag fast jag kan ju inte säga att det INTE är tufft heh;) Ser tv samtidigt som jag lyssnar på musik, riktigt najs! ;)

Men snart MÅSTE det bli sängen! ;) Puss

  Gammal bild, bju ja på!

Av isabell rölvåg - 2 november 2010 18:51

Tar mig en funderare igen, otroligt vad en människa kan funder mycket. Musik; Shine your light - robbie robertson

Det är tack vare dig jag är den jag är idag, hur kan jag ngnsin tacka dig. Du vet vad som är äkta.  Please, give me the strength to carry on.

Ovido - Quiz & Flashcards