issssa

Alla inlägg den 10 november 2010

wow

Av isabell rölvåg - 10 november 2010 13:02

Trodde inte det om dig men du är väl inte samma person längre. hoppas du får ett bra liv, egentligen vill jag bara skriva Fuck you and fuck your life! You suck! Men så blire inte. Förr eller senare borde du inse och då jävlar, ska du få känna som jag känner. Allt jag vill göra är att glömma!


Kommer aldrig kunna tacka all fina människor som finns där för mig, det betyder enormt mycket för mig!


Btw, fest i helgen hoppas vi på!! taggataggatagga. Socker toppen senare ikväll, kmr bli supert! Nu om ca en timma blir det stan, känner  mig inte peppad på att gå till grill hörnan i all snö som kommit men det ska nog gå! :) Puss


You do not deserve me. I hate you!

Av isabell rölvåg - 10 november 2010 02:05

How can I make you see?

Av isabell rölvåg - 10 november 2010 01:43

jag försöker verkligen, tro mig det gör jag.. men i längden kmr det inte funka..


Everything seem just so damn easy for you. As if I did not mean anything to you. It was so easy to just forget? Right now, everything seems meaningless.

I can no longer find a reason..

It seems that everything you said does not mean anything anymore

That it was just bullshit.

I can not describe in words..  All I ask is that you are honest with me.

 



I don't know if  I can do this, I need you. Why can't you see what you have lost?

I don't want to belive that it was so easy to forget, so tell me.. what's real?

I'm doing the best I can to be strong, but it doesn't work.

Ovido - Quiz & Flashcards