issssa

Alla inlägg den 15 november 2010

Av isabell rölvåg - 15 november 2010 23:52

Jaå, sova borde man nog göra men he gå int. Som vanligt då..

Känner mig ändå tagga på morgon dagen, har bestämt mig för att försöka ännu mer. Då får vi väl se imorgon hur det går. Varje dag kan ju inte vara på topp!  :)

Som sagt så har jag tagit bilder idag som jag ska lägga in nu! Enjoy!

                Mammas älskling! <3

Av isabell rölvåg - 15 november 2010 21:18

jag fatta seriöst ingenting. Vad har hänt? Önskar verkligen att jag kunde vara som du, ha det lika lätt som du! But I try..

It´s so hard, and I  realy trie my best but it doesn´t F* work. I don´t want to feel like this anymore! I don´t want to feel anything for you.

I´ve got to keep going..


Idag har det varit en ganska bra dag, lill prinsen har så sjukt mycket energi jätte kul! :)

Gick på promenad till affärn, och satan vad kallt det börjar bli åsså! ;O

Imorgon blire väl samma visa, hoppas bara det blir lite varmare :) Ikväll var det en jobbig kväll, mammas älskling hade svårt att somna. men tillslut gick de! :)

Nu blire tvn med mammsen och lite satsumas elr hur de nu stavas ;)

Puss

hm?

Av isabell rölvåg - 15 november 2010 00:21

Känns som att du hånar mig? Skulle inte förvåna mig, men som man bäddar får man ligga typ. Livet är inte rättvist, och det blir verkligen inte som man tänkt sig. Men du vet och det är de enda viktiga. Frågan är ju vad du tror. Om jag känner dig rätt så skulle jag råda dig att följa ditt hjärta. Puss


 

We will always be, you know that <3

Ovido - Quiz & Flashcards