issssa

Alla inlägg den 21 november 2010

Av isabell rölvåg - 21 november 2010 23:21

Saknar min lilla prins så mycket!

Gick ju ut på en ganska lång promenad idag, kändes riktigt skönt fast det var kallt som faen! ;) Sen så såg jag en film med camilla viktor och mamma, precious heter den. sjukt bra film! börja nästan grina till den. Nu borde jag sova men som vanligt så kan jag inte, alldeles för mycket tankar som far omkring i huve på mig. Imorgon kanske det blir tundal under lillasysters lunch och jag nu är vaken då ;) Sen blir förhoppningsvis skellefteå till bettis på onsdag! :) Sen resten av veckan vet jag ingenting säkert :) Känn int för å sova men ändå skönt att sova ;) Puss

 








Du ska int kma till mig å säga att jag är falsk då du faen är likadan! Fuck you and your life!


Av isabell rölvåg - 21 november 2010 16:16

Nu har min lilla prins farit till sin pappa, saknar honom så! :) Amanda var nyligen här, super kul att träffa henne!! :) I veckan hoppas jag jätte mycket att jag kan fara till min bästa Rebecka! :) Sen blire å träna, va med lillasyster på tundal :) Sen självklart sova ut ;)

har inte sovit spec. mycket i veckan för lilleman har varit sjuk sen spökar tänderna för honom. hoppas han är lugnare hos sin pappa :) Ikväll blire duscha elr bada sen film med lillasyster och lillaviktor! :) Ska bli najs att ba koppla av lite :) Nu ska jag lägga in lite bilder på min lilla prins! enjoy!

            Finns ingen sötare!

Av isabell rölvåg - 21 november 2010 03:16

Fuck you and your life!

Idag har det också varit en bra dag, varit på bra humör hela dagen! Känn ju att det går supert! Sockertoppen kom till mig ikv och kolla på film(ladder 49) med mig, jätte trevligt och sjukt bra film! Tacka mammsen för den :) Imorgon far lilleman till sin pappa, hoppas han blir frisk då. Tagga veckan som kmr! :) Kmr naturligtvis sakna min sötnos! Blir å träna jävel sen va med alla mina babes ;) Sen blire å göra om garderoben om pappsen orkar göra hyllor på jobbet! :D Måste börja köpa julklappar också, snacka om tin ha gått fort! ;O Men det kmr bli sjukt härligt till jul, bästa julafton ngnsin känn ja!! :)  Men nu måste jag nog sova om jag ska orka upp imgn bitti! hoppas alla haft en trevlig helg! puss

You rock my world babe!

Ovido - Quiz & Flashcards