issssa

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av isabell rölvåg - 2 januari 2011 16:25

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva ut i hundrade år

Grattis mammas älskling, hoppas du får en fortsatt bra födelsedag hos pappa! <3

Bilder kmr senare! :) Puss

Av isabell rölvåg - 2 januari 2011 00:12

 

Min gentleman, jag älskar dig <3

Av isabell rölvåg - 2 januari 2011 00:06

Kvälln var super! Tack så jätte mycket för den kvälln, synd att det spåra lite på  slutet ;) hehe

Det var en sak som verkligen sög, det blev ingen nyårskyss sen så snodde en jävla skitunge min snusdosa som var helt ny! Blir ju å dänga upp den ungen sen! ;)

Var hur kul som helst å få vara med sockertoppen å jessica! :) tyvärr så fick jag ingen bild på mig å ida, bara jag å jessica men bilder på mig å min älskade sockertopp ska kma! ;D

Hoppas alla hade en trevlig kväll! :)

    Min kamera dog så jag kunde int ta fler bilder, sug! ;)  Puss

Ovido - Quiz & Flashcards