issssa

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av isabell rölvåg - 6 januari 2011 17:05

Retard! Blir så sjukt less på dig, vet int ens vem du är längre. Falsk så inni helvette!

Önskar att du kunde vara lite mognare. Men sånt är livet!


Står inför ett jävla beslut, jag vill vara en super mamma men jag vette fan hur det ska gå nu. Har ingen aning om vad jag ska göra, får råd ifrån alla håll men jag vet int vilket som är det bästa. Skit kul liv just nu åsså! ;D Sen gick det ingen buss idag. ofcourse! Jag å min sötnos emil sku gå till icaq för å köpa lite godis sen när vi kommit fram till ica kom vi på att det är en röd dag så det var stängt, sen sku vi gå till bussn för jag sku hem så då när vi hade kommit fraqm dit bussn ska kma så kom vi på igen att det är en röd dag. SÅ SMARTA! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards