issssa

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av isabell rölvåg - 27 januari 2011 01:13

 

Är sugen på Kickboxning

   

 På vanlig boxning

 

och ballet!

Skulle vara hur kul som helst att få börja något av dom men blir svårt eftersom jag har lilleman. Men hoppas det ska gå nån gång! :)

Av isabell rölvåg - 27 januari 2011 00:55

Lilleman har svårt att sova men nu har han äntligen somnat men det känns inte värt att lägga sig nu för han kommer vakna så fort jag lägger honom i sängen.. Huff! Kommer vara så slut imorgon. Men man kan inte vara sur på honom, älskar min son så mycket och han ger mig energi fastän jag är helt slut :) Kommer säkert bli en bra dag imorgon :) Har beställt hårförlängning också! Supert! Hoppas det kommer innan helgen :) Hade tänkt fara till holmsund i helgen men så blire nog inte, kanske leos ist? :) Nu ser jag på tv 2 1/2 män, skit bra! :) Ha en bra dag i skolan folkens, å tänk på mig då! ;D Puss

Ovido - Quiz & Flashcards