issssa

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av isabell rölvåg - 20 januari 2011 21:32

Tredje dagen hos min emil <3 Hemma äre typ magsjuka, eller iaf sjuka folk så jag våga int vara hemma ;) Synd ba att emil ska gå i skolan men som tur är så sover jag länge på dagarna (int bra) Måste vända på dygnet så jag är redo då min lilla sötnos kommer hem! :) Men he lär ju int gå nå bra! ;) Ska förmodligen hem på lördagen, sen vette fan man ska göra. kanske träffa min kuz P-A :) Kallt som fan äre ute också, vill ha sommar nuuuuu! Hade int varit dåligt :) Sen måste jag fan skriva å fråga hur många som stör sig på att jag skriver att folk är störd, omogna å att jag ska möblera deras face? Visst det är väl lite omoget men dom som int ha nå med det att göra ska int helle bry sig. Jag får väl skriva vad fan jag vill eller? Dom som stör sig på det kan väl låta bli å läsa då. Sen om det finns dom som snackar om det med andra får väl göra det men helst låta bli för ni vet fan int vad det handla om! :)

"Back to you fuckers!"

Ovido - Quiz & Flashcards