issssa

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av isabell rölvåg - 7 januari 2011 19:34

Sitt ba hemma med min sötnos emil! :) Snart kommer det nog folk över, förhoppningsvis :)

blire väl lite mer fart här sku jag tro ;) Idag har det varit en toppen toppen toppen dag! :) Å förmodligen så bliren bättre, är super super super nöjd över att jag har typ en massa dosor i kylen! KUNG xD Morsan å farsan sover på hotell å har det lite roligt, he he ;) Camilla å viktor är hemma å sitt vid datorn, stackars dom ;) Snart söndag <3 Saknar min lille liam så sjukt jävla mycket! Igår var jag super duktig, satt typ uppe till fem, snacka med morsan till fyra (toppentoppentoppen) sen gick hon å la sig å jag tog en snus å satt vid datorn en stund till men imorse fick jag int sova, nejdå. jag sku upp där vid tolv ett.. sjukt drygt men he gå då ;) Hoppas alla har en skön kväll, det lär då jag ha! :) Sen ska jag lägga in dom där bilderna på liam från hans födelsedag imorgon (tror jag) :) Puss

Av isabell rölvåg - 7 januari 2011 04:56

Nej fy å fan, borde nog sova nu. Gjorde om min design på bloggen lite hoppas ni gillar :)

Imorgon blire KUNG KUNG KUNG! :D på en massa olika sett :) Sen på söndag kommer mammas älskling hem, saknar han så otroligt mycket. ojojoj <3 Mamma älskar sin liam :)

Det där beslutet som jag sku fatta, har jag fattat nu. hoppas det blir bäst så (det känns iaf som de) får hoppas på att det går igenom också heh :) Men det skare! (satan) ;) sov så gott allesammens  så hores vi imorgon! :) Puss


My thoughts are not pure, please forgive me..

desine livorem meum

 

Av isabell rölvåg - 7 januari 2011 02:10


Non semper vitae, quae vis esse.

desine livorem meum..

Ovido - Quiz & Flashcards