issssa

Alla inlägg den 23 januari 2011

Av isabell rölvåg - 23 januari 2011 23:58

 

Hur skönt som helst att ha lilleman hemma! Han växer grymt fort, han hade svårt att somna ikväll så han fick vara uppe å busa på i tv rummet med mormor och jag :) Han ville bara sitta i mormors knä hela tiden heh, sen så har han en leksak som spela musik som han stod å dansa till. Riktig sötnos! <3 Imorgon blire bus å lek som vanligt, ska försöka sova nu så jag orkar upp imorgon :) Hoppas alla haft en super helg (femtioelfte gng) å ha kul i skolan! ;D Puss


I´m done with that belief.

Av isabell rölvåg - 23 januari 2011 03:51

 

 

 

 

 

Från det senaste till det gammla ;)


Av isabell rölvåg - 23 januari 2011 03:47

                                                                                                                                                                                                 

Av isabell rölvåg - 23 januari 2011 03:14

Shattered into millions of pieces, i´m sry for eveything.

Vill bara brista ut i tårar varje gång jag öppnar min ögon, ********** mot världen(?)


Nyss sett klart en film med morsan, vart på dåligt humör så jag kunde inte sova men nu hoppas jag att det ska gå annars lär det inte bli roligt för mig imorgon kan jag lova! ;)

För typ hundra femtioelfte gng så kommer det bli underbart att få hem min son imorgon! <3 Hoppas alla haft en super helg å NJUT för banne mig av skolan! ;) Puss

" let there be light "

Ovido - Quiz & Flashcards