issssa

Alla inlägg den 28 januari 2011

Av isabell rölvåg - 28 januari 2011 00:54

   

Humöret har  verkligen varit en bergochdalbana idag, kan beror på att jag sov typ tre timmar i natt. Vakna vid åtta av att lilleman drar mig i håret osvosv.. Nu sover han, han somnade typ vid halv tolv (unbelieveble) Jag la han i vanlig tid men han ville inte sova så då tog jag han i min säng å så deckade vi till halv tio sen skulle jag lägga han i hans säng å då vakna han å blev jätte pist på mig så de va ba å busa lite å lägga han i vagnen :) Så nu ska jag verkligen försöka sova så jag inte är så super trött imorgon. På tal om imorgon! Min älskling Emil kommer efter skolan då, guu se sköönt! Längtar ihjäl mig nästan ;)  <3 Sen håller vi tummarna för att mitt löshår kommer imorgon ;) (tror inte det gör det men vi hoppas) Sen måste jag ba skriva att vädret idag vara UNDERBART hur skönt som helst, det är fortfarande plusgrader ute. Fåglarna kvittrade idag då jag och lilleman var ute på prommis, frisk luft, lite blåst och inte alls kallt. Kändes som att våren var på väg, hoppas det går fort! Sovgott alla underbara! Puss




I would rather see my face in hell

than to see you spend your life with someone els

in this perfect fucking world

these are the sentiments of a

cold blooded

so believe me when i say

I love you more than anyone ever done

Ovido - Quiz & Flashcards