issssa

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av isabell rölvåg - 16 januari 2011 23:54

                    jag älskar dig min son, av hela mitt hjärta <3

Saknar min son otroligt sjukt jävla mycket, vill ha tillbaks honom nu :( <3

Kommer bli jätte konstigt att sova själv inatt, men he ska nog gå. Måste försöka njuta lite ändå av att kunna sova ut. Men imorgon blire int så mycket av det! Ska prata med SYV vilket jag skrivit typ många ggr nu men jag är så sjukt taggad!(a) Så egentligen borde jag komma mig i säng nu, ska nog göra det om ett tag :) Ngn som vill hitta på nå i veckan så äre ba å höra av sig! :) I helgen blire bullmark, Emil <3 Idag efter att liam for hem till sin pappa så for jag till stantors med Camilla, Vicke, Jeppe och Jocke! Super skojjigt! Slog huve lite granna men he gör ingenting ;) Sen så kom min sockertopp hem till mig å vi satt ba å snacka i köke, båda var helt slut så det blev int så länge. Men jag ska vara med henne imorgon, SUPERT! :D

Hoppas alla haft en bra helg! Puss


Sometimes I feel so lost and sometimes not..

I realy miss U guys, you were my family <3

Av isabell rölvåg - 16 januari 2011 14:35

I´m lost.. I don´t know anything, why does it have to be so hard?

I could realy need some guiding... You are the only one who knows, even if you don´t think about it. I don´t expect you to know, but if you realy

think about it.. Then you should know cause nobody knows me like you do.

Av isabell rölvåg - 16 januari 2011 14:28

Lilleman har farit hem till sin pappa, saknar han så mycket!! <3

Idag ska jag vara duktig flicka å städa rummet, sen ska jag nog ba dö av på soffan ;)

Imorgon blire å snacka med SYV om att söka till skolan igen, kmr bli kung! Känner mig så sjukt taggad på att börja skola, hoppas månaderna går fort. Iaf fram till sommarlovet :)

skriver mer sen darlings! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards