issssa

Direktlänk till inlägg 16 januari 2011

Saknar..

Av isabell rölvåg - 16 januari 2011 23:54

                    jag älskar dig min son, av hela mitt hjärta <3

Saknar min son otroligt sjukt jävla mycket, vill ha tillbaks honom nu :( <3

Kommer bli jätte konstigt att sova själv inatt, men he ska nog gå. Måste försöka njuta lite ändå av att kunna sova ut. Men imorgon blire int så mycket av det! Ska prata med SYV vilket jag skrivit typ många ggr nu men jag är så sjukt taggad!(a) Så egentligen borde jag komma mig i säng nu, ska nog göra det om ett tag :) Ngn som vill hitta på nå i veckan så äre ba å höra av sig! :) I helgen blire bullmark, Emil <3 Idag efter att liam for hem till sin pappa så for jag till stantors med Camilla, Vicke, Jeppe och Jocke! Super skojjigt! Slog huve lite granna men he gör ingenting ;) Sen så kom min sockertopp hem till mig å vi satt ba å snacka i köke, båda var helt slut så det blev int så länge. Men jag ska vara med henne imorgon, SUPERT! :D

Hoppas alla haft en bra helg! Puss


Sometimes I feel so lost and sometimes not..

I realy miss U guys, you were my family <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabell rölvåg - 18 december 2012 19:43

        I'm yours, i've always been and will always be <3 Så sjukt skolless.. vill ha lov nu så jag får vara med min familj.   En dag utan mina älsklingar är  bara för mycket, hah jag vet jätte tragiskt men att spendera hela veckan m...

Av isabell rölvåg - 5 november 2012 21:29

  Det finns verkligen ingen som du älskling. Jag älskar dig oändligt mycket <3 '       ...

Av isabell rölvåg - 8 oktober 2012 20:25

                      Finns verkligen ingen finare än denna pojke! Det går verkligen inte beskriva min kärlek till honom så mycket som vi gått igenom och delat. Är så lycklig över att jag får uppleva allt det där med dig igen. ...

Av isabell rölvåg - 28 augusti 2012 00:18


    Nu kommer denna bild igen men bara för att jag älskar den!Det ska bli mer gulligull bilder, det kommer han inte undan ;) Ska se filmen LOL nu å sen sova för imorgon blir det  buss och tåg, inge mer bil denna vecka tror jag iaf hehe.. Längta...

Av isabell rölvåg - 27 augusti 2012 18:44


  This is my new computer! Köpte den här idag fick ju lönen idag så, är så nöjd över att ha en  egen bra dator! Överlycklig, sen träffade jag min älskling och min lilla kille idag ännu bättre! Sen kollade jag mamma och ida på en lägenhet nys...

Ovido - Quiz & Flashcards