issssa

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av isabell rölvåg - 11 januari 2011 03:50

asså seriöst, jag är dum i huvve! ;) Hur i H-vete ska jag orka upp imorgon? haha kommer vara så jävla död att det finns inte! Shame on me!


Please.. sicut me diligo vos utor.

Av isabell rölvåg - 11 januari 2011 00:27

    

Bilderna säger sitt. Saknar min morfar å mormor otroligt mycket.. Önskar så mycket att dom kunde fått se liam. morfar var bara ett halvår ifrån <3 I will always keep you in my heart <3

Av isabell rölvåg - 11 januari 2011 00:21

 

Där har vi en otroligt bra vän! Ida pettersson även kalla min sockertopp! Hon är en av dom bästa människorna på jorden. Finns alltid där för mig och jag kan verkligen prata men henne om allt. Är så sjukt tacksam till dig min sockertopp, hoppas vi alltid är vänner! Jag älskar dig <3


 

Rebecka pettersson är verkligen en av dom bästa människorna i hela världen. Hon bodde i robban förut å vi var med varandra jämt å ständigt. Min barndoms kompis. Nu bor hon i skellefteå, så tyvärr så träffas vi inte nå ofta. Men det spelar ingen roll. Varje gång vi träffas så är det hur bra som helst, det är som att vi aldrig varit ifrån varandra. Finns där för mig hela tiden och stöttar mig. Finns mycket bra som jag lärt mig av henne. Vet inte vad jag skulle göra utan dig Bettis. Jag älskar dig <3


Jag har sjukt många fina vänner omkring mig men det skulle bara bli för mycket om jag skulle skriva om allihopa! <3

Av isabell rölvåg - 11 januari 2011 00:17

 

   


Mina syskon är självklart också dom bästa i hela världen! Jag har en "riktigt" syster som heter Camilla sen har jag två "halv systrar" som heter Sandra och Ida. Dom bor i norge å vi har samma pappa. Jag träffar inte dom så ofta men det spelar ingen roll. Jag älskar dom ändå och självklart min lilla syster också! <3

Av isabell rölvåg - 11 januari 2011 00:13

 

En sak ni inte vet om mig är att jag kan tyvärr inte gå någonstans utan smink.

Ibland kan det hända att jag går ut utan smink men det är inte ofta. Lite pinsamt men så fåre va! ;) Tycker bara att jag ser ut som "hej kom å hjälp mig" utan smink. haha inte för att jag blir snyggare i smink dåra ;)

Av isabell rölvåg - 11 januari 2011 00:05

 

Mina föräldrar är seriöst dom bästa som finns i hela världen. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dom. Vi kan har våra små bråk men det löser sig. Är sjukt tacksam över att dom finns här och stöttar mig igenom allt hela tiden. Kunde inte önska mig mer! <3

Ovido - Quiz & Flashcards