issssa

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av isabell rölvåg - 21 januari 2011 22:10

Är hemma nu efter några dagar hos min älskling, skulle gärna vara där tills imorgon men jag längta hem heh (a) Saknar dig min sötnos <3 Nu ser jag en bra film med mamma och pappa :)

Imorgon blire å städa rummet, tvätta lite kläder (förhoppningsvis) Sen vet jag inte, träna lite å pyssla om mig själv kanske :) Sen på söndag kommer mammas älskling hem! Kommer bli hur kul som helst, känns som det gått en evighet sen jag var med honom! :D <3 Sen i helgen kanske det blir leos eller bada i holmsund :) skojjigt värre :) Dom där inläggen med dagarna å så ska jag fixa imorgon ser väl om någon är intresserad :) heh hoppas alla har en skön kväll, Puss

Av isabell rölvåg - 21 januari 2011 16:25

Kom just på att jag höll på med dom där dagarna å så men jag ska lägga in alla missade dagar hittills så fort jag kommer hem :) Shame on me ;)


Liam Lars Lundberg Rölvåg <3

    

Av isabell rölvåg - 21 januari 2011 15:29

Ska nog ut på en promenad snart, rensa tankarna lite grann å få i sig frisk luft :)

I wish I could turn back time

Av isabell rölvåg - 21 januari 2011 14:54

Blir så sjukt less, vill ba stänga ner allting och åka så långt bort som möjligt.

Förmodligen så far jag hem idag, känn ba att jag längtar hem. Men jag ska stanna tills älsklingen har kommit hem från skolan så man får pussa på honom lite :) Nu är det bara två dagar kvar tills mammas älskling kommer hem<3 Ska bli hur roligt som helst, saknar honom så! Funderar på om man ska fara till leos med honom, finns ju inte så mycket han kan göra men iaf nånting finns det ju :) Hoppas alla får en bra helg! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards