issssa

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av isabell rölvåg - 5 januari 2011 17:10

Tiden går sjukt fort, allt kan förändras på en sek.

Belive me I try, but there is always something that remembers me. I hate it!

Almost everyday I wonder if *** remember.

I think you do but i´´m not sure.

Av isabell rölvåg - 5 januari 2011 16:44

Är hos min älskling, har varit till stan idag också och köpte grejjer på gina å kicks :) Fick ju presentkort där å mamma bjussa på bussn annars had det int gått ;) Tack mamma! :) Fattar int var försäkringskassan tänker med, har int fått föräldrapenningen så jag har int mycket pengar. Det kan ju suuuuuuuuuuuga ganska stort! Men jag ska nog klara mig :) men dom kan ändå fucka sig själv i fejjan ;) Nu sitter jagsjälv hos emil för han sku å käka hos sin farmor å jag har redan käka så det kändes ba koko å fara dit om jag ändå int ska käka ;) Krille var här men han sku å hem å käka "" ;) Längtar sjukt sjukt SJUKT mycket efter liam, borde egentligen njuta lite av att jag är ledig men he gå int. Hoppas ändå dagarna går fort så jag får tillbaka honom <3     

 Å tack gode gud, beställde en stock förra veckan men den kom aldrig så jag höll på å bli tokig men mamma smsa idag å skrev att den kommit!!!!!! FATTA NAJS! ha int haft nå snus sen nyår, ba lite (a) Längtar ihjäl mmig, ska hem imorgon å va med min BÄSTA SOCKERTOPP!! <3 Kmr bli supert! :) Känn ju att jag måst kolla på emils dator om de finns nå bilder på honom ;) Sccccch ;) Emil dampa så jag tog bort bilderna! tjoho ;)

Ovido - Quiz & Flashcards