issssa

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

slam slam, oh hot damn

Av isabell rölvåg - 5 januari 2011 16:44

Är hos min älskling, har varit till stan idag också och köpte grejjer på gina å kicks :) Fick ju presentkort där å mamma bjussa på bussn annars had det int gått ;) Tack mamma! :) Fattar int var försäkringskassan tänker med, har int fått föräldrapenningen så jag har int mycket pengar. Det kan ju suuuuuuuuuuuga ganska stort! Men jag ska nog klara mig :) men dom kan ändå fucka sig själv i fejjan ;) Nu sitter jagsjälv hos emil för han sku å käka hos sin farmor å jag har redan käka så det kändes ba koko å fara dit om jag ändå int ska käka ;) Krille var här men han sku å hem å käka "" ;) Längtar sjukt sjukt SJUKT mycket efter liam, borde egentligen njuta lite av att jag är ledig men he gå int. Hoppas ändå dagarna går fort så jag får tillbaka honom <3     

 Å tack gode gud, beställde en stock förra veckan men den kom aldrig så jag höll på å bli tokig men mamma smsa idag å skrev att den kommit!!!!!! FATTA NAJS! ha int haft nå snus sen nyår, ba lite (a) Längtar ihjäl mmig, ska hem imorgon å va med min BÄSTA SOCKERTOPP!! <3 Kmr bli supert! :) Känn ju att jag måst kolla på emils dator om de finns nå bilder på honom ;) Sccccch ;) Emil dampa så jag tog bort bilderna! tjoho ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabell rölvåg - 18 december 2012 19:43

        I'm yours, i've always been and will always be <3 Så sjukt skolless.. vill ha lov nu så jag får vara med min familj.   En dag utan mina älsklingar är  bara för mycket, hah jag vet jätte tragiskt men att spendera hela veckan m...

Av isabell rölvåg - 5 november 2012 21:29

  Det finns verkligen ingen som du älskling. Jag älskar dig oändligt mycket <3 '       ...

Av isabell rölvåg - 8 oktober 2012 20:25

                      Finns verkligen ingen finare än denna pojke! Det går verkligen inte beskriva min kärlek till honom så mycket som vi gått igenom och delat. Är så lycklig över att jag får uppleva allt det där med dig igen. ...

Av isabell rölvåg - 28 augusti 2012 00:18


    Nu kommer denna bild igen men bara för att jag älskar den!Det ska bli mer gulligull bilder, det kommer han inte undan ;) Ska se filmen LOL nu å sen sova för imorgon blir det  buss och tåg, inge mer bil denna vecka tror jag iaf hehe.. Längta...

Av isabell rölvåg - 27 augusti 2012 18:44


  This is my new computer! Köpte den här idag fick ju lönen idag så, är så nöjd över att ha en  egen bra dator! Överlycklig, sen träffade jag min älskling och min lilla kille idag ännu bättre! Sen kollade jag mamma och ida på en lägenhet nys...

Ovido - Quiz & Flashcards