issssa

Direktlänk till inlägg 26 november 2010

I´m back!

Av isabell rölvåg - 26 november 2010 18:42

Dålig uppdatering men jag har varit i skellefteå hos min bästa bettan sen nu är jag hos min babe ;) onsdag; For jag till bettan på morgonen och var med henne hela skoldagen! hur kul som helst fast jag int fick va me på vissa lektioner, sen så träffa man en massa goa folk som vanligt i skellefteå ;) Sen efter skolan gick vi på stan och kolla lite å sådär senare blev det laurensia elr hur de nu stavas ;) Fy vad drygt, har fortfarande träningsverk i mina ben! Sen så bar det av hem till henne och då satt vi ba och chilla sen for vi till konsum och skulle köpa godis, vi cyklade dit och det gick såklart jätte bra haha! ;) Jag skjutsade bettan på cykeln! Sen haha skulle vi se film Green Street Hooligans men då somnade bettan så jag fick se den själv ;) Sen nästa morgon var jag såklart helt J* död men vi for till skolan ändå sen satt vi där i typ timmar för hon hade "hål" hah ;) Sen då gick vi till stan och kolla lite mer sen så köpte jag lite kläder och två par jeans som jag är super nöjd över! Bettan köpte äntligen en vinter jacka men då blev det nå strul när hon skulle betala så vi ringde typ hundra miljoner samtal!!!!!!! ;O Men tillslut så fixade det sig och nu orkara jag inte berätta nå mer om de men då jag kmr hem ska jag lägga in bilder! :D hoppas alla får en bra helg, jag och min sockertopp (inte här) kommer ha en SUPER helg! ;) NU; babe ;*

 puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabell rölvåg - 18 december 2012 19:43

        I'm yours, i've always been and will always be <3 Så sjukt skolless.. vill ha lov nu så jag får vara med min familj.   En dag utan mina älsklingar är  bara för mycket, hah jag vet jätte tragiskt men att spendera hela veckan m...

Av isabell rölvåg - 5 november 2012 21:29

  Det finns verkligen ingen som du älskling. Jag älskar dig oändligt mycket <3 '       ...

Av isabell rölvåg - 8 oktober 2012 20:25

                      Finns verkligen ingen finare än denna pojke! Det går verkligen inte beskriva min kärlek till honom så mycket som vi gått igenom och delat. Är så lycklig över att jag får uppleva allt det där med dig igen. ...

Av isabell rölvåg - 28 augusti 2012 00:18


    Nu kommer denna bild igen men bara för att jag älskar den!Det ska bli mer gulligull bilder, det kommer han inte undan ;) Ska se filmen LOL nu å sen sova för imorgon blir det  buss och tåg, inge mer bil denna vecka tror jag iaf hehe.. Längta...

Av isabell rölvåg - 27 augusti 2012 18:44


  This is my new computer! Köpte den här idag fick ju lönen idag så, är så nöjd över att ha en  egen bra dator! Överlycklig, sen träffade jag min älskling och min lilla kille idag ännu bättre! Sen kollade jag mamma och ida på en lägenhet nys...

Ovido - Quiz & Flashcards