issssa

Alla inlägg under november 2010

Av isabell rölvåg - 21 november 2010 03:16

Fuck you and your life!

Idag har det också varit en bra dag, varit på bra humör hela dagen! Känn ju att det går supert! Sockertoppen kom till mig ikv och kolla på film(ladder 49) med mig, jätte trevligt och sjukt bra film! Tacka mammsen för den :) Imorgon far lilleman till sin pappa, hoppas han blir frisk då. Tagga veckan som kmr! :) Kmr naturligtvis sakna min sötnos! Blir å träna jävel sen va med alla mina babes ;) Sen blire å göra om garderoben om pappsen orkar göra hyllor på jobbet! :D Måste börja köpa julklappar också, snacka om tin ha gått fort! ;O Men det kmr bli sjukt härligt till jul, bästa julafton ngnsin känn ja!! :)  Men nu måste jag nog sova om jag ska orka upp imgn bitti! hoppas alla haft en trevlig helg! puss

You rock my world babe!

Av isabell rölvåg - 20 november 2010 03:32

Idag har det faktiskt varit en bra dag, har varit på bra humör hela dagen! helt sjukt vad skönt det känns! :) Hade super rolig kväll också med världens bästa socker topp plus en massa andra sötnosar! ;) Vart lite galen ikv elr vad tkr du socker topp? ;) hah inga hjärtklappningar alls ;) Imorgon blire å va hemma och ha så kul som möjligt med prinsen för på söndag åker han till pappa, farmor farfar och allt va de nu e :) Blir skönt med ledighet men guu vad jag kmr sakna min gulleplutt! ;*  Till veckan vet jag inte vad det blir, ngn som vill hitta på nå? :)

Det blir iaf å träna jävel! :) Sen tagga vi helgen! :) Nu ska jag nog helst sova men jag känn int förne så det blir å checka lite på tv6play ;) Hoppas alla har en bra helg! Puss

  Tack så sjukt jävla mycket för kvälln! Tack för dig min socker topp! :) <3


  Mamma kommer sakna sin lilla prins! Älskar dig sötnosen! <3




Av isabell rölvåg - 18 november 2010 22:57

I´m moving  on, even if I don´t want to. I do it all for you. Goodbye


Imorgon hoppas vi på en bättre dag, hoppas på att lilleman blir frisk det är så synd om honom. <3 Sen tagga vi nästa vecka, då blire tränatränaträna! Fast det suger att jag måste vara utan min prins. Men det går nog bara bra :) nej snart blire å sova, ska bli skönt att få drömma sig  bort till bättre tider. Puss


It´s always a mask. No matter what I say it will always be you. Even if I don´t want to.

Av isabell rölvåg - 18 november 2010 20:40

jag orkar seriöst inte mer. jag känner mig så jävla fucking svag. å det är de sista jag vill känna mig. Jag har ju min son att tänka på för fan! Åt helvette med allt asså.

jag önskar att jag kunde få dig att förstå. vet verkligen inte vad jag ska göra.

varför ska det hända så jävla mycket skit för mig. har jag inte gått igenom tillräckligt!?

I need you.

Av isabell rölvåg - 18 november 2010 15:29

I could realy use a wish right now. I do belive that you are.. you know.

I know now, I just hope you know to. It will always  be.


You realy mean a lot to me. And I can never thank you for beeing here for  me.

I love you as  my friend! <3

Av isabell rölvåg - 18 november 2010 00:28

Nu ska man sova då, hoppas det går bättre än igår.

Lilleman är sjuk, har typ ganska mycket feber men nu har han somnat och

sover förhoppningsvis hela natten :) Imorgon blire väl det vanliga

kanske min socker topp kmr förbi på kvälln. hoppas! ;*

nej nu måste jag sova, elr iaf försöka. Puss

Av isabell rölvåg - 17 november 2010 17:03

It´s realy over. To ne honest, I thought it would be forever.

Why does it feels like my heart been chrused? I can only imagine how you felt.

But still.. I told you. Fuck this shiet. If you´re happy then I should be happy

for you. No matter what I will always feel the same. It will always be you..

Even if  I don´t want to. I will always think that you are the only one, and that it´s

meant to be. How can I hope, when hope is so far away? I´m sry.

Av isabell rölvåg - 17 november 2010 00:06

Ska nog ta och sova nu, men det känns som de kommer gå dåligt.

Imorgon taggar vi! Ska försöka stiga upp tidigt innan liam så jag hinner fika nått

och vakna till lite. denna dag har varit upp och ner. Orkar inte ens skriva nu.

Ska ta lite bilder imorgon och lägga upp! sovgott allesammens. Puss

  Btw, denna brud kom till mig ikv och det ägde!

Du är bara bäst min socker topp! puss på dej! <3

Ovido - Quiz & Flashcards