issssa

Alla inlägg under november 2010

Av isabell rölvåg - 9 november 2010 22:26

Kvälln har spenderats med beatice! Hur kul som helst, kände att jag behövde det här. Supert att vi tog tag i det! Annars idag har det också varit bra faktiskt, har varit med ida idag på dagen. Var super roligt som vanligt, socker toppen! :)

Om nu varje dag kunde vara lika kung som denna. Imorgon blire stan och träffa amanda, känns riktigt bra! Var länge sen sist. Under dagen har jag ingen koll, blir musiken tror jag :)

Nu är dessutom ny vecka så he je ba ni rösta på mig på nelly.com/stimorol! KOM IGEN! :)


I wish that life could be easier..

Every day is a challenge, I try so hard..

But what if? What if it doesn't end up like I want to..

Av isabell rölvåg - 8 november 2010 21:42

I need you but i don´t want to. I want to forget.

 

 

I pray every night that it will be easier. To live each day without sorrow, it is difficult.

What should i do to get back my happiness? I just have to trust in fate. Living each day as it comes. Trying to find your way back to happiness.


  

Av isabell rölvåg - 8 november 2010 16:43

Skärpning vare så?..

I´m going back

Av isabell rölvåg - 8 november 2010 16:38

har klippt bort mitt långa hår, gjorde ju en ny hårförlängning men blev inte nöjd så då klippet jag mig lagomt kort. Blev bättre men ändå inte nöjd. Men man får göe de bästa av situationen. Idag har jag inte ett bra humör känn jag. Saknar min lille prins så oerhört mycket. Har ingen ork att göra ngt idag.. ;P


Give me the strength. I need you so don´t leave me because i´m fucked up..

I don´t know what to do anymore. help

Av isabell rölvåg - 6 november 2010 21:08

Idag har vi haft fin främmen! :) Cissi och hennes pöjk kom och mina mostrar :)

vi fikade lite här hemma sen for vi till min mormors grav och tände ljus :)

Efter det blev de middag sen vakta mammsen och pappasen lill prinsen så jag och lilla

syster kunde fara och köpa lite candy! ;) Sen nu sitter jag ensam vid datorn min prins sover

och lilla syster for till sin pöjk. Jag känn ju tagg på att hitta på nå! ;)

puss

  

Av isabell rölvåg - 5 november 2010 13:18

jag orkar inte länge till. blir bara koko i huve. hah seriöst jag orka fan inte.

hur kan du ens?..


Why does it hurts so bad, why is this so hard.

Av isabell rölvåg - 4 november 2010 23:07

Ja imorgon vet jag inte vad det blir, förhoppningsvis min socker topp senare på kvälln! <3

Busochlek med liam förstås! :) Ut och gå också :) musik hoppas jag också på! haha!

Snart blire nog sängen om man ska orka upp imorgon ;)

  Den bju jag på ikv!

Puss

Av isabell rölvåg - 4 november 2010 21:31

Rösta på mig på nelly.com/stimorol! :D

Ovido - Quiz & Flashcards