issssa

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av isabell rölvåg - 1 februari 2011 01:31

Jag köpte ju hårfärg också, Mörkbrun som jag kanske ska färga imorgon :)

Garnier, Nutrisse Cream (ta hand om dig) haha

 

Av isabell rölvåg - 1 februari 2011 01:12

           


Behendig rosa börs - accent

Svart mössa - Bikbok

Huvtröja 2 byxor till laim - H&M

Orange bh & trosor - H&M

Svarta (med "spets" fram) leggins - Bikbok

Svart tunika - Bikbok

Brun (hål i ärmarna) tröja - Monki


Det köpte jag idag, super nöjd faktiskt! Sen då jag ska till bettis kanske det blir lite mer shopping (a) Puss

Av isabell rölvåg - 1 februari 2011 00:46

Var ju som sagt på stan idag med världens bästa Ida & Jessica, hade hur kul som helst! Vi käka på subway det första vi gjorde då vi kom till stan, alla tre höll typ på att svälta ;) Det började bra men satan vad det spåra sen haha! ;) Fatta gott det var på subway, ojojoj! Har aldrig käkat där (hehe) men nu lär jag ju käka där jämt hah! Sen gick vi å shoppade, hittade ändå hyfsat mycket grajjor till både mig och liam :) (TOPPEN) Vi såg typ några andra bebisar å självklart fick jag världens längtan efter min älskling!  Sen så när vi sku hem skulle jessica åka samma buss som hennes emil hem så då fick ju jag också träffa min emil! UNDERBART! Det sög att han hoppa av i bullis, saknar honom super mycket! <3 Snart ska jag förmodligen sova hehe fast jag lär ju garant int somna förns ganska sent (a) På onsdag blire å fara till världens bästa Rebecka! Hur super roligt som helst, saknar henne jätte mycket! <3 Sen blire älsklingen på torsdag, fredag, lördag å lite söndag! Kungars kungar! På fredag ska vi vara med sockertoppen och hennes sötnos! Blir också kung! Damn det här blev ett långt inlägg, roligt roligt ;) haha Hoppas alla haft en super helg å självklart ska ni som gå skola ha kul i skolan! ;) Puss



Emil Karlsson i mitt hjärta.

Om du bara visst hur mycket du hjälper mig, hur värdefull du får mig att känna mig.

Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går, du är den finaste person jag vet.

Finns verkligen ingen som du min älskling.

 

Ovido - Quiz & Flashcards