issssa

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av isabell rölvåg - 17 februari 2011 23:41

kollade igenom lite bilder, har alltid tänk att min mage då jag hade lillen där int var så stor men nu när jag kollar på bilder så, haha den var fan stor tyck jag! ;) kolla själv och avgör ;)

Coolt tkr jag! Vet int vilken vecka det var där men aa.. :)

 

Av isabell rölvåg - 17 februari 2011 22:41

 

Som rubriker lyder, imorgon ska jag gå åttan tillsammans med den här söntosen! :)

Kommer bli kung att få spendera dagen med lillasyster! :D Ska nog pallra

mig i sängen snart då så jag orkar upp imorgon men jag lär nog int somna hehe ;)

hoppas alla haft en skön kväll å ha en bra dag i skolan imorgon! ;) Puss

Sen tycker jag att min sjukling ska bli frisk! Krya på dig älsklingen, tänker

på dig hela tin Emil min söta! Mega pussar till dig! Älskar dig super mycket! <3

Av isabell rölvåg - 17 februari 2011 20:01

Mina mål/drömmar/önskningar

Ja mina mål är att ha ett fast jobb, fast bostad och en lycklig son.

Jag vill det bästa för min son å jag kommer försöka få

det att bli så! Sen så har jag självklart drömmar. En av dom är att

få flytta till norge med Liam. Å bo nära min släktingar,

vid havet å kunna se alla fjäll på morgonen

då man stiger upp. Det är nog en av mina stora drömmar.

Sen vill jag jätte gärna lära mig sjunga för

det är en av grejjerna jag älskar mest av allt å göra.

Men min största dröm, aa finns

inte så mycket jag kan säga om den för den är privat.

Det är inget snuskigt elle nå sånt konstigt

dom som känner mig allra bäst kan nog

lista ut vad det är.

Jag har många önskningar, jag vill ha en massa

pengar, en pool, stort hus, massa kläder,

en massa skor, en skönare säng med massa kuddar och

ett täcke som täcker hela sängen(dubbelsäng)

Försöker att låta bli att drömma

för tillfället för det jag vaknar upp till förstör

ganska mycket.

Puss

Av isabell rölvåg - 17 februari 2011 19:25

  

Käka pizza för ett tag sen, satan man är tung i magan efter det! ;)

Taggar helgen nå jävulusens! Kommer nog bli toppen :) hoppas vi på iaf!

Tvättat en massa kläder idag men fortfarande int klar (bara mina kläder)

men snart så, fan vad skön med en massa rena kläder! Nu låt det nog som jag

int bruka ha det men jag bruka ba ha mina svarta kläder rena ;) haha

hoppas alla har en skön kväll! Puss

Av isabell rölvåg - 17 februari 2011 14:13

Sovde förjävla dåligt i natt, är så sjukt less på mina drömmar.. Finns seriöst inge värre å vakna upp till den hemska verkligheten. Drf är det lika bra att sluta drömma..

Idag blire å tvätta sen typ ba sitta å se tv. Har verkligen inget jag kan göra, sen orkar jag typ inte göra nånting heller. Vill jätte gärna gå på affären å köpa glass men det är alldeles för kallt ute. Vill så gärna ha sommar  NU!  Längtar till söndag får då kommer min son hem igen! <3 Behöver verkligen hans energi! Puss

Du är det finaste jag har. Kunde inte vara mer stolt över dig min sötnos!

Är så stolt över att jag fick vara med å skapa en sån underbar människa.

Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig min son. Du är mitt allt

och jag kommer aldrig kunna älska någon annan så som jag älskar dig <3

Av isabell rölvåg - 17 februari 2011 00:19

Why don´t you stop this bullshiet, back to the real life. Stop living a dream.. For my own good

Av isabell rölvåg - 17 februari 2011 00:16

 

Ovido - Quiz & Flashcards