issssa

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av isabell rölvåg - 7 februari 2011 22:47

I don´t know what to say..

You can´t just delete something that you do not like the person, I try not to but it´s so hard. Those moments, you making me feel like I´m not good enough for you. I will continue to believe that it will end. But even if it wont I still love you, because that´s what I do. Loving you for who you are.

 

Av isabell rölvåg - 7 februari 2011 21:09

Har haft en super dag idag, fullfart hela tin! Jag och liam har busat jätte mycket, tagit en liten tupplur sen for vi ut med sparken till affären :) Sen fortsatt å busat heh.

Underbart att ha min son hemma <3 Längtar tills onsdag för då kanske min älskling Emil kommer, saknar <3 Fixade hårförlängningen igår då somsagt, super nöjd med det!

NU; äre musik som gäller, gjorde nyss gymnasievalet. Hoppas ba att det blev rätt heh fatta typ ingenting men det gå nog bra ;) Hoppas alla haft en super dag som jag! Puss

  

Av isabell rölvåg - 7 februari 2011 01:36

Emil älskling om du kollar på det här

så vill jag att du ska veta en sak!


         

                   

ÄLSKAR        

    

   


    

Puss på dig min lilla tjej <3

Av isabell rölvåg - 7 februari 2011 01:04

Denna kväll har spenderats hemma med min älskade son Liam, vilket var UNDERBART!

Har var hur busig som helst ikväll å hade lite svårt att somna men det gick då bara fint! :) Är jätte taggad på att ha honom en hel vecka, kanske int lika taggad på att stiga upp på morgonen men det ska nog gå ;) Allt går om man bara vill. (a) Saknar min Emil grymt mycket också, hoppas på att han kan komma i veckan. Då blire å ta lite kort, fast han lär ju int gå med på det ;) Noga då ;) heh. Sen i onsdags komme mitt löshår så jag har tjollra lite med det ikväll, blev super bra! Rätt nöjd, det vart en ljusare färg än mitt hår men som tur är har man hårfärg ;)  Vet att det int är spec bra att färga löshår men nu varte bra så! :) Hoppas alla har en bra dag imorgon! Godnatt Puss

    Sådärja, försökte mig på flätor som sku lika hjärtan men he gick sådär ;)

Ovido - Quiz & Flashcards