issssa

Alla inlägg den 4 februari 2011

Av isabell rölvåg - 4 februari 2011 14:30

Som sagt skulle jag skriva ett inlägg om då jag var hos bästa Rebecka i skellefteå!

Vet int om det finns så mycket att skriva menmen here we go!

Jag åkte bussn till henne å vi möttes på hennes skola, hur skönt som helst att får träffa henne igen. Sen satt vi typ ba på skolan ett bra tag å vänta på att matkön sku bli mindre sen gick vi å käka flingor å fil :) GOTT! Sen satte vi oss ner igen å vänta på något(?) hehe men efter ett tag så tog vi tummen ur röven och begav oss till stan, det var svinit kallt ute så vi pendla mellan typ varje affär längs gatan ;) Jag hittade faktiskt lite grejjor, Ny navel piercing, två par örhängen, massa trosor, skor, linne, huvtröja och täckbyxor.(mest nöjd över täckisarna) ;) Det var mycket grejjor men det var typ rea på alla så det kosta int mycket! :) Sen efter vi hade shoppa klart så gick vi till det bästa stället i världen å käka, SUBWAY! Det är bara så sjukt gott, varje gång jag tänker på det så vill jag dit! Sen tog vi bussn hem till Rebecka å la oss i hennes säng framför tvn då båda tillslut deckade. haha ;) Sen vaknade jag vid halv åtta å tänkte att det sku sitta bra med godis(måste nog köpa det nu) så jag väckte henne å vi drog oss till affären, då vi kom hem såg vi karate kid och tjockade oss med en massa godis! Svin bra film, vi blev jätte inspirerade och började köra vår egen kung fu efter filmen! haha vi hade tänkt testa det på "Edward" André men han ville int vara med för vi börja skratta sjukt mycket. När vi hade sett klart filmen så såg vi en till som heter i taker lyser stjärnorna. Bettan hade tur som somnade efter ett tag men jag såg hela å självklart börja jag flänna i slute. huvva. Sen så steg vi upp nästa morgon bettan hade sovmorgon så det var skönt, sen for vi till stan å gick på cubus sen till ica å köpte "frukost" Munkar å dricka super bra! ;) Sen käka vi det då vi kom till skolan sen gick vi till bettans lektion å sen käka jag lite lunch (fil å flingor) sen tog jag bussn till Umeå för att möta min älskling. :) Har haft det super trevligt hos min älskade bettis, nästa gång vi ska vara med varann ska hon komma till mig å träfa liam! :D Kung! Har tyvärr inga bilder för jag var världens klant å glömde kameran! Puss

         Bilder från förra gången jag var där! :)

Av isabell rölvåg - 4 februari 2011 14:22

Som rubriken lyder så är mitt humör, haha det var iaf det igår.. Men det blev ju jätte bra tillslut elle vad tycker du Älskling ;) hehe På tal om älskling så är han i skolan nu å jag sitt hemma hos han själv för hans föräldrar är int helle hemma. Jättekul. Kom hem älskling <3

 Har nyss käka lite yoghurt elle hur det nu stavas & drucki lite juice :) Ikväll kommer min älskade sockertopp hit och hennes sötnos Timo. Det lär nog bli supert! :) NU; Äre musik och facebook som gäller (jag är ingen facebook nörd) ;) Jag vill gå i skolan!!

Längtar grymt mycket efter min lilleliam! Tur det int är så länge tills han kommer hem! :D <3

Puss

    

  

Ovido - Quiz & Flashcards