issssa

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av isabell rölvåg - 16 februari 2011 21:54

  


Words can not describe how I feel.

I barley know myself

Everything is so hard when you´re not here

I need those days, those memories

to come back.

I don´t know what to do..

Dear God, please help me

OJ

Av isabell rölvåg - 16 februari 2011 21:25

Hittade lite gammla bilder. GUD VAD JAG SAKNAR ER ! <3

    skolprojekt    

       I början då Amanda å David var tillsammans! :)          Det spårade lite grann kanske <3       

Åkullsjön <3 

   Kommer ihåg den kvällen så väl, vi sa att det var den bästa Nyår någonsin! <3

Av isabell rölvåg - 16 februari 2011 21:08

You know

 

Idag städade jag som sagt å tvättade! :) Det blev chokladpudding med grädde istället för bakning, men noga då! Det blev ju jätte gott :) huvudsaken! Nu slappar jag bara

i min nybäddade säng med mitt älskade snus (a) Imorgon vet jag inte vad det blir förmodligen så har jag mer tvätt som måste tvättas så.. Sen vette tusan vad jag ska göra!

Längtar efter min liam otroligt mycket, kommer bli underbart att få hem honom på söndag! :D Har hört av hans pappa att han blir bättre å bättre å det känns hur bra som helst! :)

Hoppas alla har en skön kväll! Puss

Av isabell rölvåg - 16 februari 2011 20:43

Min favorit årstid och varför

               

Det är nog vår/sommar. För det första så fyller jag ju år på sommaren så då äre väl självklart att jag gillar den årstiden mest (a)  OCH vi åker till NORGE till mina släktingar!!

Sen så är det så grymt skönt att slippa ta

på sig en massa jävla kläder å slippa frysa. Man kan ligga ute i solen å sola å dricka lite läsk å hare skönt! Kunna fara å bada, ha vatten krig och vara ute å gå sent på kväll

då det fortfarande är varmt. Hur härligt som helst! Å sommaren gör (för mig iaf) att det bli roligare å stiga upp på morgonen. Jag känner mig mer peppad på nå vis! :)

Det enda som jag inte gillar med sommaren är att det finns insekter. Är så sjukt otroligt rädd för insekter! Det vet nog dom som känner mig ;) Ser jag typ en geting så skriker

jag för fulla hals å springer som aldrig förr! haha ;)

Av isabell rölvåg - 16 februari 2011 12:58

Idag blire å städa, tvätta å förhoppningsvis baka! :)

Ska nog komma igång med städningen och tvättandet snart

innan man blir för trött hehe ;) Hade ju Harrypotter "maraton" i natt

gick ganska bra så nästan två filmer innan jag däcka

i soffan, pappa väckte mig å skicka isäng mig. Sovde faktiskt jätte gott

å dagen började jätte bra! :) Börjar känna mig lite seg men

det blir å sätta på musik å hålla igång! Blev sjukt sugen på chokladpudding

men det käntes jobbigt att gå till affären för det är så fruktansvärt

kallt ute = SUG! men vi ser väl! Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards