issssa

Alla inlägg den 20 februari 2011

Av isabell rölvåg - 20 februari 2011 23:15

Stackars lilleman, han har sån hosta att han spyr ibland.. huvva. Hoppas han blir frisk snart <3 Jag ska nog pallra mig i säng nu så jag är pigg imorgon! Kommer verkligen behövas med min energi knippe här hemma :D Hoppas alla haft en skön söndag kväll, å hoppas ni taggar skola imorgon! Det gör iaf jag, fast jag ska ju int gå i skola förns till hösten men iaf! ;) haha

Har tagit bilder på liam åsså, lägger in dom imorgon! :D Sovgott allesammens! Puss

   

Av isabell rölvåg - 20 februari 2011 23:07

Typ av killar jag faller för

Ja vad ska man skriva. Jag faller för sånna som

är lik min pappa till viss del! haha

det låter helt fel men jag punktar upp det så kanske ni förstår ;)

  • Snäll
  • Omtänksam
  • Visar att "den" bryr sig om mig
  • Påminner mig om hur fin och hur mycket "den" älskar mig
  • Pålitlig
  • Är lika tokig som jag
  • Tycker om samma saker som jag till viss del då såklart
  • Gillar att mysa å se film (int ba sitta hemma å tråka)

Ja sen vet jag typ inge mer! :)

Sen så finns det självklart saker somjag absolut int gilla

med killar men det kan vi ta en annan gång! ;)

Av isabell rölvåg - 20 februari 2011 00:05

Thank you from the bottom of my heart, beause you made me a better person!

  

Ovido - Quiz & Flashcards