issssa

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av isabell rölvåg - 24 februari 2011 22:36

En bild på mig idag och vad jag hade på mig

   

Av isabell rölvåg - 24 februari 2011 22:28

  Kan int fatta att du är min son. Du är totalt underbar å jag älskar dig! <3

Haft fullt upp hela dagen, å att lilleman hade skit svårt att sova i natt gjorde verkligen int saken bättre, tre-fyra timmars sömn sen upp å ta hand om världens busigaste! Jippi?

Nej men det gick bra efter lunch då jag å lilleman hade fått sova en stund på soffan tsm! Grymt myysigt<3 Vi har ba busa hela dagen lång, blir förmodligen samma sak imorgon ;)

På lördag ska Jag, lilleman å faster annica fara på leos lekland! Kung :) Hade en awsome time igår för då var min andra älskling här, har int träffa honom på en vecka! Underbart att få se honom igen <3 Loveyou, loveyou, loveyou Hoppas alla har en sköön kväll! Puss

Av isabell rölvåg - 24 februari 2011 22:24

Dagens  mor och son <3

       

Ovido - Quiz & Flashcards