issssa

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av isabell rölvåg - 14 februari 2011 23:58

Lite å göra så jag snodde den här listan av min Sockertopp hehe! :)
Lyckades int så bra med den förra listan men den här ska jag banne mig göra klar!
.         Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig
.         Dag 2 – En person jag vill träffa just nu
.         Dag 3 – Min favorit årstid och varför
.         Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar
.         Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu
.         Dag 6 – Typ av killar jag faller för
.         Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon
.         Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade
.         Dag 9 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig
.         Dag 10 – Bild på mig och min bästa vän
.         Dag 11 – Någonting jag oroar mig för
.         Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på
.         Dag 13 – Mitt drömbröllop
.         Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen
.         Dag 15 – Någonting jag ångrar
.         Dag 16 – Ett speciellt minne
.         Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför
.         Dag 18 – En låt som är speciell för mig
.         Dag 19 – En bild på det jag köpte senast
.         Dag 20 – Min favorit film
.         Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan
.         Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
.         Dag 23 – En låt som får mig att gråta
.         Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför
.         Dag 25 – Min favorithögtid

Av isabell rölvåg - 14 februari 2011 23:43

  
Stay strong girl, you can do this
Take me to a world were there is no pain,
no sadness, no tears and no
 broken hearts.
I wish I could run away from everything
go back to the time when it
was easier.
I wish that I could put all the bad
things in a box and
forget it.
You may think you know how I feel
but trust me when I say
numquam sentire dejectus

Av isabell rölvåg - 14 februari 2011 17:30

You are not the same, I wish I never even met you.

You still crush my heart, why can´t you be who you realy are?

Happy fucking valentines day!

Av isabell rölvåg - 14 februari 2011 12:39

Idag är det alla hjärtans dag! Köpte geléhjärtan, en liten nallebjörn och ett kort till min älskling som ligger i sängen å är sjuk. <3 Ingen aning om vad vi ska hitta på idag men det blir nog nånting ;) Hoppas alla har en super mysig dag! :) Puss


This dau brings back memories I don´t want to remmember.

It´s been a year so just get the fuck out of my mind!

Ovido - Quiz & Flashcards