issssa

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av isabell rölvåg - 2 februari 2011 00:20

Haft en underbar dag med lite dåliga stunder men dom försvinner i skuggan av dom underbara stunderna! Varit på lilja idag med Bästa SockertoppenochJesscia! Kungars kungar! :D Jag sov två timmar i natt men ändå var jag hyper på skolan, jesscia och ida verkade då ha kul åt mina små skämt! ;) hehe Sen måste jag fan lära mig å viska å sluta peka (a)

Fick träffa min ÄLSKLING också, underbart! Vi hade nyss käka på storskolan sen komme han från ett annat håll men jag såg han int å då sa jessica att jag sku kolla ditåt dåra å då kommer min snygging där i arbetskläder, orangar jobbarbyxor och gulgrön jacka. OjojojOJ! säg jag ba, vilken heting! Vet int vare är med mig men Emil i arbetskläder som är lite lortiga är så hett ;) haha too much information kanske ;) Noga då! :) Sen åkte vi samma buss hem åsså :) Nu ska jag nog sova för imorgon bär det av till balderskolan i skeå till bästa bettis! :D Kommer bli kungars kungar det åsså! Saknar henne sjukt mycket! Sen bär det av från skeå till umeå för å möta älsklingen på torsdag å då far vi hem till honom sen till mig på fredag å sen till han på lördag, tjollrigt det dära ;) Sen  kommer idas sötnos på fredag, super skojjigt! :D SAKNAR MIN LIAM!! <3

Hoppas folket hade en bra dag i skolan idag för de hade jag ;) Sovgott Puss


Emil det finns verkligen inte någon som du, för varje dag som går älskar jag dig bara mer och mer. Du är underbar å jag älskar dig.

             

loveyouloveyouloveyouloveyou

 

Ovido - Quiz & Flashcards