issssa

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av isabell rölvåg - 11 februari 2011 22:25

Nu så mår jag bättre, vette tusan vad det var som vart fel men! Huvudsaken är att jag mår ba fint nu! Tyvärr har jag en liten kille som int alls mår så bra..

Tror det är en förkylning på väg. Stackars pappan, han få nog stå ut med jobbiga nätter.

Hade hellre haft lilleman här så jag kunnat ta hand om honom och myyst framför tvn. <3

Hoppas verkligen min Emil kommer imorgon, hoppas han tar med sig skotern åsså (a)

Nu blire mys med lilleman i stor sängen eftersom han har svårt

att somna. Vi kommer kolla på serier elle nå sånt på datorneftersom det int funka å  se

film på denna dumma dator! Hoppas alla har en skön helg! Puss

Av isabell rölvåg - 11 februari 2011 16:49

Orkar int blogga så det blir ett kort inlägg.

Älsklingen for hem idag för å köpa skotern, men förhoppningsvis kommmer han senare i helgen! (HOPPAS) Men det är tur man har världens underbaraste son! <3

Just nu så mår jag så sjukt jävla dåligt.. Lilleman sov i vagnen å jag la mig i soffan för å vila lite. Det gick ju så bra(NOT) började må illa som tusan från ingenstans!

Det börjar bli bättre nu, vill verkligen int bli sjuk.. Huvva! Wish me luck! Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards