issssa

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av isabell rölvåg - 12 februari 2011 22:16

Lilleman har svårt att sova ikväll åsså, så det blir läggdags för mig och min älskling Emil!

Inte specillet kul men mys pys blire då! ;) Hoppas lilleman blir frisk, stackars liten <3

Blev på hur bra som helst idag! Vakna ganska sent för lilleman tog sovmorgon sen komme morfar å hämta honom då han vakna så jag drog mig nån sec i sängen. Då jag steg upp såg jag verkligen ut som hej kom å hjälp mig men det orkade jag int bry mig om. Så jag klädde på mig gick upp å börja göra varm choklad till mig, syrran och vicke. Satt å snacka om att Älsklingen kanske sku komma, å jag sa * Emil kom säker komma ikväll för han vill köra skoter under dagen* Å just som jag sagt det hör jag nå skoterljud ute å pappa säg * Han kommer ju nu* Jag tror int mina öron, går ut å kollar å JAPP där står min finaste på uppfarten med sin skoter. Tror ni jag blev lite glad då eller!! Shiet pommes frite! Älskar min Emil så oerhört mycket, Puss pårej! <3 Men som sagt myspys i sängen nu, hoppas alla haft en super lördag! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards