issssa

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av isabell rölvåg - 19 februari 2011 23:12

Någonting jag vill ha mer än nått annat just nu

Jag vet vad jag skulle kunna skriva

men nejnejnej och återigen nej!

Så det får bli någe annat, SOMMAR SOMMAR SOMMAR!

    

Av isabell rölvåg - 19 februari 2011 23:10

I will never forget

Av isabell rölvåg - 19 februari 2011 22:45


I wish you would stop lying

and stop pretending.

Why can´t you be your self..?

Look deep into yourself and remember

the wonderful person you use to be

I know you and I always will

and I know that you

are not you

So do yourself a favor and

go back to the real you



Av isabell rölvåg - 19 februari 2011 22:39

Idag har det int hänt mycket alls! Lite skönt faktiskt å ba slappa eftersom min älskade son kommer hem imorgon! Vilket kommer blir totalt UNDERBART! <3 Har typ bara glott på tvn, å funderat kring en massa saker.. Hur mycket jag än funderar så kommer jag aldrig till något svar. Funderar ba på att flyta med strömmen å se vart den tar mig, men jag kommer aldrig kunna sluta fundera. NU; så lyssnar jag på musik, vilket också är UNDERBART å självklart som den nörd jag är så sitter jag vid FACEBOOK! hehe sen har jag också läst bloggar, precis som vanligt då jag sitter vid datorn ;) Hade tänkt fara till Mia ikväll också men det kändes bättre å slappa hemma, vill ju som sagt va pigg å gla då lilleman kommer! :)

Hoppas alla har en sköön lördag kväll! :) Puss

  

Var tvungen att sno den här bilden av sockertoppen! Min bild vart så dålig (a)

Hade super kul igår kväll, fullt ös som det ska va! Puss på dig sockertopp!

You rock my world! <3

Av isabell rölvåg - 19 februari 2011 15:13

Igår var det en super rolig kväll! Har aldrig släppt loss så, får ba hoppas folke int tyck det var för mycket ;) Var iaf skönt å få komma ut och ha roligt! Idag är jag lite osäker, å int ba på en grejj utan en massa.. Svinit jobbigt! Så vi skiter i det nu. Imorgon kommer mammas älskling hem. Har längtat så otroligt mycket!! Ska få ha honom i två veckor nu, vilket kommer bli absolut underbart! <3 Hoppas alla hade en super fredag, å ha en super lördag åsså! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards