issssa

Alla inlägg den 15 februari 2011

Av isabell rölvåg - 15 februari 2011 21:18

Som rubriker lyder är mitt humör idag! No fun

Nu har man sett lite tv, HAHA säg jag ba :)

vette tusan vad man ska göra nu, blev jätte sugen på att

se Harrypotter filmer! Blir nog ett sånt litet

maraton för mig ikväll (a) hihi Harrypotter är faktiskt jätte bra

ingen som håller med mig? :) Eller ska jag se

skönheten&Odjuret (emil) hehe ;) nejdå nu ska jag vara snäll

mot min älskling! Btw, Jag älskar dig underbaraste Emil! <3

     

Av isabell rölvåg - 15 februari 2011 21:09

En person jag vill träffa just nu

  

Min älskade Rebecka Pettersson.

Saknar henne så sjukt mycket, vill passa på att tacka dig också min

bästaste för att du alltid finns där för mig. Kan snacka med dig om allt

och hur länge vi än är utan varann så känns det som vi alltid

varit med varann. Är så lycklig över att jag träffade dig. Du är verkligen

en sann vän! Puss

Av isabell rölvåg - 15 februari 2011 17:47

Är tillbaka i robban nu, skönt men saknar min sjukling borta i bullis <3

Ikväll blire ba å tare lunch sen imorgon blire en massa städning och tvätta kläder

å lite sånt smått å gott ;) har som int så mycket mer att skriva. kanske att

jag är sjukt less på denna kyla. GE MIG SOMMAR! Puss



I don´t know what to say..

I don´t know what to do..

why can´t you just see..

Av isabell rölvåg - 15 februari 2011 00:00

En bild på mig + 10 fakta

  

1. Jag har ett hett temprament. Kan nog alla intyga som känner mig. Inte alltid bra för det kan gå riktigt fel. Försöker verkligen kontrollera det men det är sjukt svårt. Får så sjukt mycket adrenalin så jag nästan sprängs!

2. Jag tänker absolut inte före jag "handlar". Tänker alltid efter jag gjort nånting. Det är absolut inge bra för ibland kan det vara något riktigt dumt jag gjort utan å tänka!

3. Jag älskar att säga vad jag tycker om saker å ting. Å jag älskar att ha rätt, å självklart tycker jag nästan att jag alltid har rätt. Allt detta kan man lägga ihop till att jag är grymt envis!

4. Jag kan vara grymt omogen ibland. När jag inte får som jag vill ha det eller får något jag vill ha så blir jag sur och sätter mig på tvären. Grymt omoget! (borde egentligen som min mamma säger *Gilla läget*)

5. Jag har alltid stått upp för mig själv och inte varit rädd föra att säga vad jag tycker. Mitt självförtroende har varit på topp men inte nu längre. Iaf inte lika mycket.

6. Jag skryter gärna om mig själv då jag tycker att  jag har varit duktig. T.ex städning osv..

Grymt skönt för en själv å få beröm. Men jag tycker inte att jag överdriver det hela!

7. Jag verkligen älskar att åka bil, buss, epa, lastbil nästan vad som helst så länge man åker någonstans långt bort. Vi brukar åka bil till norge varje sommar å det är så grymt skönt. Ligga där i bilen å höra ljudet av däcen mot marken, känna den mjuka kudden mot min king. Ahh så skönt!

8. Jag har lätt för att visa mina känslor. Har aldrig haft problem med att visa hur jag känner varesig om jag är arg, glad eller ledsen. Kan vara både bra och dåligt!

9. Jag fick världens underbaraste son då jag var 16år. Med mitt ex Pontus. Som nu är min vän. Iaf, jag fick en son som heter Liam. Finaste människan som går på denna jord!

10. Jag gillar att gå i skolan för det mesta. Jag gillar nästan alla ämnena man har. Man kan säga att jag är lite av en nörd. (hihi) Förstår faktiskt  inte varför vissa inte gillar skolan. Man får ju träffa alla sina vänner och ha roligt ändå. haha, skolan är kul!

Ovido - Quiz & Flashcards