issssa

Alla inlägg under januari 2011

Av isabell rölvåg - 22 januari 2011 15:26

städa, städa, städa.. sjukt jobbigt men det ser då bättre ut i mitt rum ;) Höll typ på att bli koko i huve så jag var tvungen att ta en paus heh. Somna sent imorse inge bra, hade tänkt kliva upp tio men det går ju inte om man somnar halv sju haha så jag klev upp kl ett istället ;)

hoppas jag kan gå och lägga mig i tid ikväll så jag okar stiga upp då lilleman vill up på måndag ;) Kommer vara tungt som fan men he ska nog gå fint! Längtar så sjukt mycket tills imorgon!! Kommer bli supert att få tillbaka min älskade son! <3 Idag blire förmodligen ba slappa hemma med familjen, tror inte jag orkar hitta på nå men vi ser väl! :) Nej jag borde nog fortsätta städa och få till alla små saker som ligger å dräller lite här och där ;)

Saknar min andra älskling Emil jätte mycket <3 Hoppas alla får en bra lördag! Puss

 

Av isabell rölvåg - 22 januari 2011 06:34

                      Tiden går så fort..  <3

        Mamma älskar sin liam <3

Av isabell rölvåg - 22 januari 2011 06:25

I wish I could turn back time.. :(

Mys

Av isabell rölvåg - 22 januari 2011 01:10

Sitter å lyssna på musik och har det trevligt :)

Längtar så mycket efter min son :) <3 Ska nog int sitta vid datorn nå mer snart annars kommer min ögon bli fyrkantiga heh ;) Saknar min emil gör jag åsså <3 (a)

"jätte" tagga på att städa mitt rum imorgon, ser verkligen ut som hej kom å hjälp mig ;)

men he ska nog gå ba fint ;) Min älskade bettiis kanske kommer i veckan, hoppas verkligen på det! :D Sen hoppas jag på att kunna vara med min sockertopp!! It´s been to long sweetheart! ;) <3 Ha en skööön kväll folkens, Puss

    

Av isabell rölvåg - 21 januari 2011 22:10

Är hemma nu efter några dagar hos min älskling, skulle gärna vara där tills imorgon men jag längta hem heh (a) Saknar dig min sötnos <3 Nu ser jag en bra film med mamma och pappa :)

Imorgon blire å städa rummet, tvätta lite kläder (förhoppningsvis) Sen vet jag inte, träna lite å pyssla om mig själv kanske :) Sen på söndag kommer mammas älskling hem! Kommer bli hur kul som helst, känns som det gått en evighet sen jag var med honom! :D <3 Sen i helgen kanske det blir leos eller bada i holmsund :) skojjigt värre :) Dom där inläggen med dagarna å så ska jag fixa imorgon ser väl om någon är intresserad :) heh hoppas alla har en skön kväll, Puss

Av isabell rölvåg - 21 januari 2011 16:25

Kom just på att jag höll på med dom där dagarna å så men jag ska lägga in alla missade dagar hittills så fort jag kommer hem :) Shame on me ;)


Liam Lars Lundberg Rölvåg <3

    

Av isabell rölvåg - 21 januari 2011 15:29

Ska nog ut på en promenad snart, rensa tankarna lite grann å få i sig frisk luft :)

I wish I could turn back time

Ovido - Quiz & Flashcards