issssa

Alla inlägg under januari 2011

Av isabell rölvåg - 11 januari 2011 00:21

 

Där har vi en otroligt bra vän! Ida pettersson även kalla min sockertopp! Hon är en av dom bästa människorna på jorden. Finns alltid där för mig och jag kan verkligen prata men henne om allt. Är så sjukt tacksam till dig min sockertopp, hoppas vi alltid är vänner! Jag älskar dig <3


 

Rebecka pettersson är verkligen en av dom bästa människorna i hela världen. Hon bodde i robban förut å vi var med varandra jämt å ständigt. Min barndoms kompis. Nu bor hon i skellefteå, så tyvärr så träffas vi inte nå ofta. Men det spelar ingen roll. Varje gång vi träffas så är det hur bra som helst, det är som att vi aldrig varit ifrån varandra. Finns där för mig hela tiden och stöttar mig. Finns mycket bra som jag lärt mig av henne. Vet inte vad jag skulle göra utan dig Bettis. Jag älskar dig <3


Jag har sjukt många fina vänner omkring mig men det skulle bara bli för mycket om jag skulle skriva om allihopa! <3

Av isabell rölvåg - 11 januari 2011 00:17

 

   


Mina syskon är självklart också dom bästa i hela världen! Jag har en "riktigt" syster som heter Camilla sen har jag två "halv systrar" som heter Sandra och Ida. Dom bor i norge å vi har samma pappa. Jag träffar inte dom så ofta men det spelar ingen roll. Jag älskar dom ändå och självklart min lilla syster också! <3

Av isabell rölvåg - 11 januari 2011 00:13

 

En sak ni inte vet om mig är att jag kan tyvärr inte gå någonstans utan smink.

Ibland kan det hända att jag går ut utan smink men det är inte ofta. Lite pinsamt men så fåre va! ;) Tycker bara att jag ser ut som "hej kom å hjälp mig" utan smink. haha inte för att jag blir snyggare i smink dåra ;)

Av isabell rölvåg - 11 januari 2011 00:05

 

Mina föräldrar är seriöst dom bästa som finns i hela världen. Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dom. Vi kan har våra små bråk men det löser sig. Är sjukt tacksam över att dom finns här och stöttar mig igenom allt hela tiden. Kunde inte önska mig mer! <3

Av isabell rölvåg - 10 januari 2011 23:58

 

Jag heter Elin Isabell Rölvåg Karlsson.

Är en mamma på 17 år, fick min son då jag var 16. Jag och barnets pappa är ej tillsammans längre men det funkar bra. Så jag har min Liam varannan vecka. Går inte i skolan för tillfället men ska börja till hösten. Min familj består av Min sonLars Liam Lundberg Rölvåg som är 1år gammal. Vårat mirakel, våran Ängel. Min mamma Maria Rölvåg, pappa Svein Rölvåg, lillasyster Camilla Rölvåg och två stora systrar (i norge) Sandra och Ida Rölvåg.

Jag vet inte riktigt vad jag vill bli då jag blir större. Men jag ska börja fordon programmet tung mek på lilja till hösten.

På fritiden umgås jag så mycket som möjligt med mina nära å kära och självklart mig son!

Av isabell rölvåg - 10 januari 2011 23:58

Dag 01 - Om mig
Dag 02 - Mina föräldrar
Dag 03 - En sak ni inte vet om mig
Dag 04 - Mina syskon
Dag 05 - Min bästa vän
Dag 06 - Det här saknar jag 
Dag 07 - Mitt hem 
Dag 08 - Det här får mig att må bättre
Dag 09 - Min barndom
Dag 10 - Dåliga vanor
Dag 11 - Bloggarna jag läser
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Mina rädslor
Dag 14 - Min första kärlek
Dag 15 - Mina drömmar

Av isabell rölvåg - 10 januari 2011 23:35

     

Mammas sötnos :)


   

Idag har liam åkt pulka, roligtroligt! :)


     

Emil gillar att ta kort(?) ;)


    

Mitt älskade snus! <3

     

lovelovelove


       

Ego (a)


            Liams födelsedag! :) Mamma älskar sin liam <3

Av isabell rölvåg - 10 januari 2011 23:11

som rubriken lyder, finns det hopp?


Vill tacka alla grymt fina människor som finns där för mig! <3

Ovido - Quiz & Flashcards