issssa

Alla inlägg under januari 2011

Av isabell rölvåg - 16 januari 2011 14:35

I´m lost.. I don´t know anything, why does it have to be so hard?

I could realy need some guiding... You are the only one who knows, even if you don´t think about it. I don´t expect you to know, but if you realy

think about it.. Then you should know cause nobody knows me like you do.

Av isabell rölvåg - 16 januari 2011 14:28

Lilleman har farit hem till sin pappa, saknar han så mycket!! <3

Idag ska jag vara duktig flicka å städa rummet, sen ska jag nog ba dö av på soffan ;)

Imorgon blire å snacka med SYV om att söka till skolan igen, kmr bli kung! Känner mig så sjukt taggad på att börja skola, hoppas månaderna går fort. Iaf fram till sommarlovet :)

skriver mer sen darlings! Puss

Av isabell rölvåg - 13 januari 2011 22:19

sitter och Glo på tvn så jag orkar int skriva värsta inlägget. Lilleman somna för en stund sen å imorgon kmr min emil

 
Av isabell rölvåg - 13 januari 2011 02:45

 

X -Saknar "mitt" långa hår!

X -Saknar emil<3

X -Måste sova (men kan inte)

X -Vill ha pengar<3

X -Kissnödig (men orkar int gå på toa)

Av isabell rölvåg - 12 januari 2011 23:28

Idag har det varit en slapp dag (ändå int) Liam har busat på men jag har typ varit helt död. Rätt åt mig! Så ikväll ska jag banne mig int gå i säng vid tre fyra! Å när jag skulle lägga liam så gick det ju "super" bra! (NOT) Han ville verkligen int somna, kände ba hur jag börja tappa tålamodet. Försökte verkligen med ALLT, sen bara för en stund sen låg vi i hans säng å myste å rätt vare va så somna han :) Synd bara att det blev så sent för nu kan int mamma sitta nå mycket vid datorn. Åh! Sen måste jag bara skriva att; Gå in å kolla på http://pellersson.blogg.se och kolla in hennes hårförlägning. JAG VILL HA, JAG ÄR AVIS!

Men det blir å skaffa det (igen) så fort jag har pengar (a) SUPERT! puss


Emil, du är speciell. Fattar inte hur du står ut med mig egentligen ;)

tacka gudarna för att du finns. Älskar dig <3

saknar dig.

Av isabell rölvåg - 12 januari 2011 00:37

Självklart var jag trött imorse, rätt åt mig! ;) Ikväll blir det nog inte en lika sen kväll men säkert sen ändå ;) Liam har då varit på toppen humör idag, skönt! Han busat för hela slanten :) Är så stolt över min lille son, går hur bra som helst och pratar på jätte mycket (inte så man förstår) heh. Har varit på bra humör idag faktiskt, (inte i morse) men mycket bättre än gårdagen å natten till idag. känns bra! Hoppas att det fortsätter såhär resten av veckan :)


Every night I wake up crying,  I had a dream.. I love it as much as I hate it.

I wish I never dreamed such dreams. please lord, help me.

Av isabell rölvåg - 11 januari 2011 03:50

asså seriöst, jag är dum i huvve! ;) Hur i H-vete ska jag orka upp imorgon? haha kommer vara så jävla död att det finns inte! Shame on me!


Please.. sicut me diligo vos utor.

Av isabell rölvåg - 11 januari 2011 00:27

    

Bilderna säger sitt. Saknar min morfar å mormor otroligt mycket.. Önskar så mycket att dom kunde fått se liam. morfar var bara ett halvår ifrån <3 I will always keep you in my heart <3

Ovido - Quiz & Flashcards